Šiuo metu LR Ekonomikos ir inovacijų miniterija iki 2021 m. sausio 29 d. kviečia teikti pastabas ir pasiūlymus dėl paramos priemonės Kūrybiniai čekiai COVID-19.
Jūsų dėmesiui pateikiame adaptuotą informaciją.
Planuojamas bendras priemonės biudžetas – 7 mln. eurų.
Planuojama, jog paramą gaus mažiausiai 70 įmonių.
Planuojama, jog paramos intensyvumas sieks 90 proc.
Remiama veikla – originalių produktų sprendimų (netechnologinių inovacijų) sukūrimas ir diegimas.
Dizainas – inovacinė veikla, kuria siekiama suplanuoti ir suprojektuoti naujiems produktams bei verslo procesams skirtas procedūras, technines specifikacijas bei kitas su naudotojais susijusias ir techninio pobūdžio charakteristikas. Dizainas apima įvairias veiklos rūšis, skirtas naujai ar pakeistai prekių, paslaugų ar procesų (įskaitant pačios įmonės naudojamus verslo procesus) funkcijai, formai ar išvaizdai sukurti.
Rinkodaros inovacija – naujų ar iš esmės patobulintų rinkodaros metodų įgyvendinimas, siekiant padidinti produkcijos ar paslaugų patrauklumą ar plėtoti verslą naujose rinkose.
Projektų atrankos būdas – projektų konkursas pagal numatytus prioritetinius atrankos kriterijus.
Planuojami prioritetiniai atrankos kriterijai (už šiuos kriterijus bus skiriami balai):
- paramos gavėjo apyvartos kritimas – prioritetas suteikiamas pareiškėjams, kurių ūkinės veiklos vidutinė vieno mėnesio apyvarta, skaičiuojant nuo 2020 m. lapkričio 1 d. – 2021 m. sausio 31 d., palyginti su 2019 metų ir 2020 metų atitinkamo laikotarpio vidutine vieno mėnesio apyvarta, sumažėjo ne mažiau nei 30 procentų. Aukštesnis įvertinimas suteikiamas didesnį apyvartos kritimą turinčių MVĮ projektams. Šiam prioritetiniam projektų atrankos kriterijui taikomas didžiausias vertinimo svorio koeficientas.
- paramos gavėjo pajamų augimo potencialas – prioritetas suteikiamas projektams, kurių pareiškėjai turės didesnį pajamų augimo potencialą. Įmonės pajamų padidėjimas skaičiuojamas kaip skirtumas tarp pajamų per 1 metus po projekto finansavimo pabaigos ir pajamų paraiškos pateikimo metais (2020 m.).
Pavyzdžiui, pareiškėjo 2020 metų pajamos sudarė 100 tūkst. eurų. Planuojama, jog ES projektas bus baigtas įgyvendinti 2021 metais. Tokiu atveju ataskaitiniai metai yra 2022. Jeigu yra planuojama, jog 2022 metais bendra įmonės apyvarta sudarys 120 tūkst. eurų, tuomet tokio pareiškėjo pajamų augimo potencialas sudarys 20 proc. Kuo šis procentas didesnis, tuo didesnį balą gauna pareiškėjas konkurso metu.
Tačiau yra ne tik prioritetiniai atrankos kriterijai pagal kuriuos yra skiriami balai, bet atranka kartu vyks ir pagal specialiuosius atrankos kriterijus. Šiuo kriterijus tiesiog būtina atitikti:
- būtina prisidėti prie 2.3.6 veiksmo „Skatinti diegti originalius dizaino ir rinkodaros sprendimus gamybos procesuose ir (arba) paslaugų srityje, pasitelkiant meninę, kultūrinę raišką“ įgyvendinimo;
- pareiškėjui būtina turėti atitinkamą įmonės statusą, tai yra tinkamas paramos gavėjas yra labai maža, maža ar vidutinė įmonė, kuri veikia ne trumpiau kaip vienerius metus ir kurios pačios pagamintos produkcijos ir (arba) paslaugų vidutinės metinės pardavimo pajamos per trejus finansinius metus iki paraiškos pateikimo arba pajamos per laikotarpį nuo įmonės įregistravimo dienos (jeigu MVĮ įregistruota mažiau nei prieš 3 pastaruosius finansinius metus) yra ne mažesnės kaip 50 000 Eur.
- planuojamos įsigyti paslaugos yra teikiamos kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančių fizinių asmenų ar įmonių (žr. žemiau). Pareiškėjas kartu su paraiška pateikia su kūrybinių ir kultūrinių industrijų sektoriuje veikiančiu fiziniu asmeniu ar įmone sudarytą darbo arba paslaugų teikimo sutartį (gali būti preliminarioji paslaugų teikimo sutartis).
Kviečiame dalyvauti!
KULTŪROS IR KŪRYBINĖMS INDUSTRIJOMS PRISKIRIAMŲ VEIKLŲ KODAI PAGAL EKONOMINĖS VEIKLOS RŪŠIŲ KLASIFIKATORIŲ (EVRK)
Kultūros ir kūrybinių industrijų (KKI) veiklų pavadinimas | EVRK 2 kodas | |
Audiovizualinės medijos | ||
Kompiuterių programavimo veikla | 62.01 | |
Kompiuterinių žaidimų leidyba | 58.21 | |
Pagamintų kino filmų, vaizdo filmų ir televizijos programų meninis apipavidalinimas | 59.12 | |
Kino filmų, vaizdo filmų ir televizijos programų gamyba | 59.11 | |
Radijo programų transliavimas | 60.10 | |
Kino filmų rodymas | 59.14 | |
Garso įrašymas ir muzikos įrašų leidyba | 59.20 | |
Televizijos programų rengimas ir transliavimas | 60.20 | |
Kino filmų, vaizdo filmų ir televizijos programų platinimas | 59.13 | |
Viešųjų ryšių ir komunikacijos veikla | 70.21 | |
Naujienų agentūrų veikla | 63.91 | |
Reklamos agentūrų veikla | 73.11 | |
Fotografavimo veikla | 74.20 | |
Scenos pastatymų veikla | 90.01 | |
Scenos pastatymams būdingų paslaugų veikla | 90.02 | |
Dizainas, projektavimas, leidyba | ||
Papuošalų, juvelyrinių ir panašių dirbinių gamyba | 32.12 | |
Specializuota projektavimo veikla (pramoninis, grafinis, interjero dizainais, modeliavimas) | 74.10 | |
Dirbtinės bižuterijos ir panašių dirbinių gamyba | 32.13 | |
Meninė kūryba | 90.03 | |
Architektūros veikla | 71.11 | |
Knygų leidyba | 58.11 | |
Laikraščių leidyba | 58.13 | |
Žurnalų ir periodinių leidinių leidyba | 58.14 | |
Kita leidyba | 58.19 | |
Vertimo raštu ir žodžiu veikla | 74.30 | |
Kitos KKI veiklos: turizmas, švietimas | ||
Ekskursijų organizatorių veikla | 79.12 | |
Atrakcionų ir teminių parkų veikla | 93.21 | |
Muziejų veikla | 91.02 | |
Istorinių vietų ir pastatų bei panašių turistų lankomų vietų eksploatavimas | 91.03 | |
Meno įrenginių eksploatavimo veikla | 90.04 | |
Bibliotekų ir archyvų veikla | 91.01 | |
Kultūrinis švietimas (menų mokyklų veikla) | 85.52 | |
Knygų mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse | 47.61 | |
Laikraščių ir raštinės reikmenų mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse | 47.62 | |
Muzikos ir vaizdo įrašų mažmeninė prekyba specializuotose parduotuvėse | 47.63 | |
Suvenyrų, meno dirbinių ir religinių reikmenų specializuota mažmeninė prekyba | 47.78.10 | |
Antikvarinių daiktų mažmeninė prekyba | 47.79.10 | |
Vaizdajuosčių ir kompaktinių diskų nuoma | 77.22 | |
Socialinių ir humanitarinių mokslų moksliniai tyrimai ir taikomoji veikla | 72.20 |
Komentarai ( 0 )