Kviečiame dalyvauti kvietime:
Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant elektroninių pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją
Galimi pareiškėjai (kas gali gauti paramą?) |
Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės veikiančios ne trumpiau kaip vienerius metus iki PĮP pateikimo, ir:
Paties pareiškėjo pagamintos produkcijos pardavimo pajamos – pajamos, gaunamos iš pagamintų prekių (suteiktų paslaugų) pardavimo per ataskaitinį laikotarpį ir nurodomos tokiuose dokumentuose, kurie įrodo paties pareiškėjo pagamintų prekių (suteiktų paslaugų) pardavimo mastą. Pajamos, gaunamos už prekių ar paslaugų perpardavimą, nėra laikomos paties pareiškėjo pagamintos produkcijos pardavimo pajamomis. |
Veikla
(ko siekiama?) |
Remiama veikla: e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimas ir (ar) vaizdinė konfigūracija (paslaugų ir produktų konfigūravimas ir vizualizacija).
Veikla skirta MVĮ persiorientuoti į produktų (jos gaminamų gaminių ir (ar) teikiamų paslaugų) skaitmeninimą, produktų elektroninę prekybą ir pristatymą. E. pardavimo sandoris – gaminių ir (ar) paslaugų pirkimas–pardavimas internetu, sudaromas ir užfiksuojamas elektroninėje formoje. Kai perkančioji šalis, išsirinkusi perkamą prekę ir (ar) paslaugą ir suformavusi prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas bei (arba) apmokėjimas, laikoma, kad tarp šalių atsirado pirkimo–pardavimo teisiniai santykiai ir e. pardavimo sandoris įvyko. Paslaugos e. pardavimo sandoris laikomas įvykusiu tik tada, jei paslauga yra kaip veiklos už iš anksto nustatytą atlygį, kurioje dalyvauja klientas, rezultatas (įvykęs pirkimas–pardavimas), darantis poveikį klientui, jo nuosavybei arba palengvinantis produktų, įskaitant finansinį turtą, mainus. Paslaugos rezervacija, avanso sumokėjimas ir pan. nėra laikomas įvykusiu e. pardavimo sandoriu. E. pardavimo sandorio sudarymo sprendimas – informacinėmis technologijomis paremti sprendimai, leidžiantys vykdyti produkcijos (gaminių ir (ar) paslaugų) pirkimo ir pardavimo procesą internetu, įskaitant ir gaminių ir (ar) paslaugų paieškos, krepšelio (užsakymo) suformavimo, mokėjimo atlikimo bei užsakymo įvykdymo ir valdymo funkcijas (pavyzdžiui, el. parduotuvė, „verslas verslui“ (B2B), „verslas vartotojui“ (B2C) sprendimai, įskaitant ir integraciją su išteklių valdymo sistemomis tiek, kiek tai būtina e. pardavimo sandorio sudarymo sprendimui). |
Pagrindiniai parametrai, apribojimai ir prioritetai |
Netinkamas pareiškėjas:
Projekto įgyvendinimo trukmė – 12 mėn. DĖMESIO! Norint gauti paramą, būtina atitikti šią sąlygą: įgyvendinus projektą, MVĮ bus priskirtina prie aukštą skaitmeninio intensyvumo lygį turinčių įmonių – vertinama, kiek ir kokias skaitmenines technologijas MVĮ naudos praėjus 1 metams po projekto įgyvendinimo. Pateikiama MVĮ analizė, kurioje pagrindžiamas kiekvienos technologijos poreikis ir pritaikymas MVĮ veikloje. Turi būti pasirenkamos bet kurios ne mažiau kaip 7 skaitmeninės technologijos iš 12:
Prioritetiniai kriterijai:
Būtina surinkti mažiausiai 40 balų. |
Maksimali parama įmonei bei tinkamos ir netinkamos išlaidos
(kiek galima gauti ir ką finansuoja?) |
Kvietimui skiriama 5 mln. eurų Sostinės ir 7 mln. Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui.
Didžiausias finansavimo (paramos) intensyvumas: 50 proc. Paramos finansavimo sumos (de minimis taisyklė):
*Vaizdinė konfigūracija (paslaugų ir produktų konfigūravimas ir vizualizacija) – informacinėmis technologijomis paremtas procesas, leidžiantis keisti produkto parametrus ir matyti tuos pokyčius interaktyviame skaitmeniniame produkto modelyje. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos:
Netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:
|
Kas galės padėti parengti projektą? | Tel. 8 (687) 17007 / 8 (612) 14911 |
Komentarai ( 0 )