Kviečiame dalyvauti kvietime:

Skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių skaitmeninimą, finansuojant elektroninių pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą, paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją

 

 

 

 

 

 

Galimi pareiškėjai (kas gali gauti paramą?)

Labai mažos, mažos ir vidutinės įmonės veikiančios ne trumpiau kaip vienerius metus iki PĮP pateikimo, ir:

  • kurios metinės pardavimo pajamos iš savo pačios pagamintos produkcijos kiekvienais metais per pastaruosius dvejus finansinius metus sudaro ne mažiau kaip 51 proc. bendroje pardavimo struktūroje ir
  • vidutinės metinės pardavimo pajamos iš savo pagamintos produkcijos per pastaruosius dvejus finansinius metus arba per laikotarpį nuo įmonės įregistravimo dienos (jeigu MVĮ įregistruota mažiau kaip prieš 2 pastaruosius finansinius metus) yra ne mažesnės kaip 100 000 eurų, įgyvendinti projekte numatytas veiklas.

Paties pareiškėjo pagamintos produkcijos pardavimo pajamos – pajamos, gaunamos iš pagamintų prekių (suteiktų paslaugų) pardavimo per ataskaitinį laikotarpį ir nurodomos tokiuose dokumentuose, kurie įrodo paties pareiškėjo pagamintų prekių (suteiktų paslaugų) pardavimo mastą.

Pajamos, gaunamos už prekių ar paslaugų perpardavimą, nėra laikomos paties pareiškėjo pagamintos produkcijos pardavimo pajamomis.

Veikla

(ko siekiama?)

Remiama veikla: e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimas ir (ar) vaizdinė konfigūracija (paslaugų ir produktų konfigūravimas ir vizualizacija).

Veikla skirta MVĮ persiorientuoti į produktų (jos gaminamų gaminių ir (ar) teikiamų paslaugų) skaitmeninimą, produktų elektroninę prekybą ir pristatymą.

E. pardavimo sandoris – gaminių ir (ar) paslaugų pirkimas–pardavimas internetu, sudaromas ir užfiksuojamas elektroninėje formoje. Kai perkančioji šalis, išsirinkusi perkamą prekę ir (ar) paslaugą ir suformavusi prekių krepšelį, įvykdo visus užsakymo žingsnius, kurių paskutinis yra mokėjimo būdo pasirinkimas ir patvirtinimas bei (arba) apmokėjimas, laikoma, kad tarp šalių atsirado pirkimo–pardavimo teisiniai santykiai ir e. pardavimo sandoris įvyko.

Paslaugos e. pardavimo sandoris laikomas įvykusiu tik tada, jei paslauga yra kaip veiklos už iš anksto nustatytą atlygį, kurioje dalyvauja klientas, rezultatas (įvykęs pirkimas–pardavimas), darantis poveikį klientui, jo nuosavybei arba palengvinantis produktų, įskaitant finansinį turtą, mainus. Paslaugos rezervacija, avanso sumokėjimas ir pan. nėra laikomas įvykusiu e. pardavimo sandoriu.

 E. pardavimo sandorio sudarymo sprendimas – informacinėmis technologijomis paremti sprendimai, leidžiantys vykdyti produkcijos (gaminių ir (ar) paslaugų) pirkimo ir pardavimo procesą internetu, įskaitant ir gaminių ir (ar) paslaugų paieškos, krepšelio (užsakymo) suformavimo, mokėjimo atlikimo bei užsakymo įvykdymo ir valdymo funkcijas (pavyzdžiui, el. parduotuvė, „verslas verslui“ (B2B), „verslas vartotojui“ (B2C) sprendimai, įskaitant ir integraciją su išteklių valdymo sistemomis tiek, kiek tai būtina e. pardavimo sandorio sudarymo sprendimui).

 

Pagrindiniai parametrai, apribojimai ir prioritetai

Netinkamas pareiškėjas:

  • jeigu pareiškėjas ir (arba) ūkio subjektas (-ai), kuriam (-iems) priklauso pareiškėjas, yra priskiriami sunkumų patiriančios įmonės;
  • pareiškėjai, gavę finansavimą pagal priemonę Nr. 13.1.1-LVPA-K-860 „E. komercijos modelis COVID-19“.

Projekto įgyvendinimo trukmė – 12 mėn.

DĖMESIO! Norint gauti paramą, būtina atitikti šią sąlygą: įgyvendinus projektą, MVĮ bus priskirtina prie aukštą skaitmeninio intensyvumo lygį turinčių įmonių – vertinama, kiek ir kokias skaitmenines technologijas MVĮ naudos praėjus 1 metams po projekto įgyvendinimo.

Pateikiama MVĮ analizė, kurioje pagrindžiamas kiekvienos technologijos poreikis ir pritaikymas MVĮ veikloje.

Turi būti pasirenkamos bet kurios ne mažiau kaip 7 skaitmeninės technologijos iš 12:

  1. internetą MVĮ naudoja ne mažiau kaip 50 proc. dirbančių darbuotojų;
  2. informacinių ir ryšių technologijų (IRT) specialistų ištekliai;
  3. naudojamas spartusis internetas (ne mažiau kaip 30 Mbps);
  4. mobilieji interneto prietaisai naudojami ne mažiau kaip 20 proc. MVĮ darbuotojų;
  5. interneto svetainė;
  6. interneto svetainė su sudėtingomis funkcijomis;
  7. socialiniai tinklai;
  8. mokama reklama internete;
  9. MVĮ, perkančios debesų kompiuterijos paslaugas;
  10. automatizuotam apdorojimui tinkamų e. sąskaitų siuntimas;
  11. e. komercijos internetinė prekyba sudaro ne mažiau kaip 1 proc. visos apyvartos;
  12. „verslo vartotojui“ (B2C) internetinė prekyba sudaro daugiau kaip 10 proc. visos internetinės prekybos.

Prioritetiniai kriterijai:

  1. Projekto efektyvumas (santykis tarp pareiškėjo pajamų augimo ir prašomos paramos) – iki 50 balų.
  2. Projektą įgyvendins MVĮ, kuri savo veikloje neturi įdiegtų e. pardavimo sandorių sudarymo, produktų konfigūravimo ir vizualizacijos sprendimų – iki 25 balų.
  3. Projektą vykdys labai maža ir maža įmonė– iki 25 balų.

Būtina surinkti mažiausiai 40 balų.

 

 

 

 

 

 

Maksimali parama įmonei bei tinkamos ir netinkamos išlaidos

 

(kiek galima gauti ir ką finansuoja?)

Kvietimui skiriama 5 mln. eurų Sostinės ir 7 mln. Vidurio ir vakarų Lietuvos regionui.

Didžiausias finansavimo (paramos) intensyvumas: 50 proc.

Paramos finansavimo sumos (de minimis taisyklė):

  • 25 000 eurų e. pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimui;
  • 25 000 eurų vaizdinei konfigūracijai* (paslaugų ir produktų konfigūravimui ir vizualizacijai;
  • 50 000 eurų vykdant abi veiklas: elektroninių pardavimo sandorių sudarymo sprendimų diegimą ir vaizdinę konfigūraciją (paslaugų ir produktų konfigūravimą ir vizualizaciją).

*Vaizdinė konfigūracija (paslaugų ir produktų konfigūravimas ir vizualizacija) – informacinėmis technologijomis paremtas procesas, leidžiantis keisti produkto parametrus ir matyti tuos pokyčius interaktyviame skaitmeniniame produkto modelyje.

Tinkamos finansuoti projekto išlaidos:

  • su projekto remiama veikla susijusių paslaugų, darbų pirkimo išlaidos;
  • netiesioginės išlaidos.

Netinkamomis finansuoti išlaidomis laikomos išlaidos:

  • fotografavimo, filmavimo ir kitos paslaugos;
  • naujos išteklių valdymo sistemos diegimas (pavyzdžiui, verslo valdymo sistema (VVS), išteklių valdymo sistema (ERP), klientų valdymo sistema (CRM), gamybos ir paslaugų užsakymo valdymo informacinių technologijų (IT) sprendimai);
  • atskiri e. pardavimo sandorių sprendimo funkcionalumų tobulinimai;
  • prisijungimo prie el. prekyviečių (pvz.: Etsy, Amazon, Ebay, Alibaba) išlaidos (pavyzdžiui, komisiniai mokesčiai, narystės mokesčiai ir pan.).
Kas galės padėti parengti projektą? Tel. 8 (687) 17007 / 8 (612) 14911

info@europosparama.lt

 

Komentarai ( 0 )

    Rašyti komentarą

    Your email address will not be published. Required fields are marked *